Lesbisk eller ej?

brevkassespørgsmål

Lesbisk eller ej?

brevkassespørgsmål af
Anonym pige
13 år
Oprettet 4 år 1 måned siden

Hej Cyberhus.

Jeg har tænkt lidt over om jeg er lesbisk? Jeg kigger tit på pigers former når de har stramt tøj på. Jeg tænder også kun på lesbisk porno når jeg onanere. Jeg har også tit tanker om st have sex med en pige, for hun er virkelig sød og vi røre meget ved hinanden. men hvordan har man sex med en pige? Jeg har bare tit lyst til st gøre det.

på forhånd tak:)

Svar:

Kære dig,

Det er dejligt at høre, at du er interesseret i din seksualitet og er åben for at udforske, hvad du mon er til. Det er helt normalt og naturligt i din alder at begynde at udforske sin seksualitet og tænke meget på, hvad man mon kan lide. Man kan have lyst til at slå fast, hvad ens seksualitet er, men det er ikke altid så let. Den kan godt være mere flydende og den udvikler sig ofte hele livet. Den behøver ikke være fast, og du behøver ikke være sikker lige nu.

Der er mange måder at have sex på, og det er helt forskelligt, hvad man kan lide og hvad man ikke kan. Det vigtigste er, at man snakker en masse sammen og viser og fortæller den anden, hvad man gerne vil have. Man kan også altid spørge, hvad den anden gerne vil have, at man gør, eller huske at spørge, hvordan det føles. Det gælder ligegyldigt køn! Du skal kun gøre noget, du selv har lyst til, så det er vigtigt at huske sig selv. Det er meget vigtigt, at man er tryg ved den, man har sex med, dette gælder også uanset køn.

Der er ingen grund til ikke at udforske dine lyster, der er intet forkert i dem. Du kan læse mere om seksualitet her

Jeg håber, du kan bruge mit svar.

Kærlig hilsen

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål