Jeg kan ik få ham til at komme? Hjælp

brevkassespørgsmål

Jeg kan ik få ham til at komme? Hjælp

brevkassespørgsmål af
Madelin
15 år
Oprettet 1 år 2 måneder siden

Hej brevkasse Jeg har den er kæreste som je mg har været kærester med i lidt mere end et halvt år nu. Vi har ikke haft sex, men han har giver mig ringe tog jeg har givet ham hånder. Problemet er bar at når jeg giver ham hånder kan jeg ikke rigtig få ham til at komme, ved ikke om jeg gør noget forkert? Hvad skal jeg gøre? Det fungere for mine venner som også har kæreste på og det frustrere mig fordi jeg gerne vil gære noget godt for ham og have ham til at komme. Har læst at man kan se hinaden onanere og dermed få erfaring iforhold til hvad den anden kan lide, men det bryder jeg mig ikke rigtig om da det er ret grænseoverskridende. Hvordna giver en et handjob så han kommer? Hjælp!

Svar:

Hej Madelin

Jeg tror, der er mange piger, som kan genkende det, du beskriver i dit brevkassespørgsmål. Det kan være lidt svært at finde ud af, hvordan man lige gør - og hvad ens kæreste egentlig kan lide. Derfor synes jeg, at du skal have ros for, at du prøver at finde ud af, hvordan du så kan gøre noget godt for ham. Hvor er din kæreste bare heldig at have dig!

Det er vigtigt at huske på, at man er to om at være sammen. Det er altså ikke dig, der gør noget forkert - du har ikke prøvet det før, så hvordan skulle du dog vide, hvad du skal gøre? I stedet skal I sammen finde ud af, hvad der fungerer. Du skriver, at du har læst, at man fx kan se hinanden onanere, men at det vil være grænseoverskridende for dig. Det kan jeg godt forstå, at du synes. I har været kærester i et halvt år, og onani og sex er stadig nyt for jer begge. I er stadig ved at udforske jeres lyster og jeres grænser, og det er vigtigt, at man siger fra, når der er noget, man ikke har lyst til.

En anden idé kan derfor være, at I taler sammen om, hvad han kan lide, at du gør? Du kan fx prøve at fortælle om de samme ting, som du har skrevet her i brevkassen. At du bliver frustreret over, at du ikke kan få ham til at komme, for du vil så gerne gøre noget godt for ham, ligesom han også gør for dig. Ellers kan det også være, at han kan guide dig i, hvordan du skal gøre? Han kan fx lægge sin egen hånd om din, når du giver ham et handjob og hjælpe dig med at gøre det på en måde, som han kan lide. Eller måske kan I i fællesskab finde på en tredje mulighed, I kan afprøve?

Jeg tror, at det vigtigste, når man udforsker sine seksuelle lyster og grænser, er, at man er ærlig - både om, hvad man kan lide og ikke lide, men også om de ting, man bliver usikker på. Når man taler om usikkerheden, undgår man nemlig, at den vokser sig større indeni en.

Jeg ønsker dig alt det bedste!

De bedste hilsner
Marie

Nikitass billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål