Ornani

brevkassespørgsmål

Ornani

brevkassespørgsmål af
Asta
12 år
Oprettet 3 år 4 måneder siden

hej jeg er lige begyndt at ornanere og kan virkelig godt lide det, her forleden fandt jeg blod i min seng og det gjorde mig lidt nervøs da jeg ikke har fået mens i nu😕

Svar:

Hej Asta,

Hvor er det dejligt for dig, at du er begyndt at udforske din krop og din seksualitet med onani. Det er super sundt at onanere, og det giver en rigtig dejlig følelse i kroppen, så jeg kan godt forstå, at du godt kan lide det. Du skal endelig bare blive ved med at gøre alt det som føles rart og dejligt for dig. Du skriver ikke, hvor meget blod, du så i din seng, men jeg forstår godt, at du blev nervøs og måske bange. Det kan være flere forskellige ting - det kan være en lille rift du har fået, da du onanerede, eller måske blod fra et sår et andet sted på din krop. Hvis det var din menstration ville blødningen fortsætte, og du ville se det på toiletpapiret, når du tørrer dig. Jeg tænker, at det er en helt ufarlig ting, og at du ikke behøver være bekymret. Du kan være opmærksom på, om det sker igen, efter du har onaneret, for så kan det være, at du er for voldsom. Underlivet er et meget følsomt og sart område, og det skal behandles blidt og kærligt. Det er altid en god idé ikke at have for lange negle, som kan lave rifter eller kradse, og ikke at bruge skarpe eller urene ting til at onanere med. Jeg håber, at du er lidt mere rolig efter at have læst mit svar, og at du igen kan nyde din onani uden at være bekymret. Har du flere eller andre spørgsmål er du velkommen i vores chat, som har åbnet tirsdag kl. 18-21, onsdag kl. 13-16 + kl. 18-21 og torsdag kl. 18-21.

De bedste hilsner

Jeanette

Jeanettes billede
Jeanette fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål