Jeg er bange for nået er galt

brevkassespørgsmål

Jeg er bange for nået er galt

brevkassespørgsmål af
Tommy
15 år
Oprettet 1 måned 2 uger siden

Idag prøvede jeg for første gang og ornenere, og det gjorde ret ondt og var ret mærkeligt. Min tissemand gjorde ret ondt efter, og var ikke særlig behageligt. Og det lignede den havde rynker, da jeg så stoppede gik jeg i seng, jeg nåede og sove omkring 2-3 timer også vågnede jeg mine underbukser var helt slimede på en møde, men kunne ik se nogen hvide prikker. Og vær gang jeg prøver lidt gøre det ondt

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål. Jeg kan forstå at du har forsøgt at onanere og at det gjorde ondt og ikke var rart.

Generelt vil jeg sige, at det godt kan nive lidt og gøre lidt ondt indtil man har onaneret nogle gange, nok fordi penis og forhud mm lige skal vende sig til bevægelserne og til at blive udvidet. Dog kan det nogen gange være, at man ondt hvis man har en for stram forhud. Det skriver du ikke noget om. Det vil typisk vise sig ved at man enten slet ikke kan få forhuden tilbage eller der kan være en stramning i huden der klemmer om penis lige under penishovedet. Hvis du har mistanke om det, skal du gå til din læge der kan hjælpe dig på forskellig vis.

Du skriver også at du har bemærket slimet sekret i dine underbukser om natten. Det er helt normalt. Det er nogle kirtler man har der udskiller det når man har rejsning og efterfølgende.

Jeg håber du kan bruge mit svar.

Med venlig hilsen

Morten

MortenSs billede
Morten fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål