sex med papbror

brevkassespørgsmål

sex med papbror

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 1 måned 2 uger siden

jeg er en pige på 16, jeg har storebryster en god røv og en body count på 9, for nyligt er min papstorebror og mig begyndt og have sex, det startet med vi var på ferie og mig og ham skulle dele hotel værelse som altid, men i år var anerledes jeg er begyndt og være mere liderlig og onanere mere, en aften lå vi og skulle sove, hvor vi begyndte og snakke om sex, jeg kunne se på hans underbukser han fik stiv pik, det gjorde mig liderlig og så begyndte jeg og kysse ham, og slikke ham fra hoved helt ned til hans pik, den var omkring 25-30 cm den størrste jeg har set jeg begyndte og sutte, 10 min efter lå han og kneppede mig, vi har haft sex i 3 uger nu hverdag, er det normalt, skal jeg fortælle mine forældre det, er det ulovligt, er det forkert?

Svar:

Hej du

Hvor er det godt at du skriver. Det jo helt tydeligt, at du nyder jeres seksuelle forhold, og samtidig er der så nogle tanker om hvorvidt det egentlig er okay, der fylder, og så er det bare vigtigt at få vendt tankerne med andre,

Jeg vil starte med den del af dit spørgsmål, som er ret nemt at svare på. Du spørger om det er ulovligt. Når jeg svarer her går jeg selvfølgelig ud fra at I er helt enige om at ville have sex. Så når der er samtykke mellem jer, og når I ikke er biologiske søskende, så er der ikke noget ulovligt i det I gør, fordi du er over den seksuelle lavalder.

Når du spørger om det er forkert, så bliver det en lille smule mere kompliceret. Her vil du få forskellige svar, alt afhængig af hvem du spørger. Når man skal svare på om noget er forkert kan man dels kigge på om loven siger noget. Får hvis noget er ulovligt, skyldes det selvfølgelig at vi som samfund er blevet enige om at noget er så forkert at det skal være ulovligt. Der har vi allerede slået fast, at loven ikke siger noget om i det her tilfælde.

Man kan så også tale om at noget er moralsk forkert, og her bliver det lidt mere indviklet. Nogle vil mene at det er moralsk forkert at have sex med papsøskende fordi man har et forhold der minder om at være søskende selvom man egentlig ikke er det. Andre vil mene at det er helt okay, fordi man netop ikke er søskende. Det er lidt ligesom at nogle synes at det er moralsk forkert, hvis der er en meget stor aldersforskel i et forhold, mens andre synes at det er helt i orden. Igen tager jeg udgangspunkt i at I er helt enige, og at I begge har lyst til at have sex. Hvis det er tilfældet tænker jeg ikke at I gør noget forkert.

Samtidig tænker jeg, at jeg relation godt kan være kompliceret, og at den kan skabe nogle udfordringer for jer. Lige nu nyder I hinanden, og har det dejligt med at have sex. Men hvad sker der, hvis tingene ændrer sig? I mange tilfælde kan man trække sig, og skabe afstand fra en tidligere sexpartner, hvis man ikke længere har lyst til at have den slags relation mere. At være i familie med hinanden, kan gør det noget mere vanskeligt, så det er uden tvivl vigtigt lige at overveje. Kan det der lige nu er dejligt skabe nogle udfordringer mellem jer, som kan være svære at håndtere, fordi I er tvunget til at bo sammen. Som jeg forstår dig, så handler det lige nu om sex. Men hvad nu hvis det udvikler sig, og der opstår mere romantiske følelser mellem jer, eller bare hos den ene af jer. Igen kan det jo være dejligt , hvis I er enige. Men hvis nu I ikke er enige kan det måske også skabe problemer mellem jer, hvilket igen bare kan vokse sig ret stort, fordi I er tvunget til at have en ret tæt relation indenfor jeres familie. Det kan være at I vil kunne løse sådan en situation på en rigtig god måde, og det kan være det bliver noget rigtig rod, med sårede følelser, på en lidt anden måde, end det ville være, hvis man ikke er "i familie".

Til sidst spørger du om du skal sige noget til din familie. Det kan jeg ikke give dig et entydigt svar på. Det er ikke nødvendigvis noget du skal. Har du lyst til at fortælle det til dine forældre? Føles det forkert for dig, ikke at fortælle det? Hvis det er tilfældet, så synes jeg helt klart at du skal fortælle om jeres forhold. Hvis du ikke har lyst til at dele noget, så er det selvfølgelig dit valg. Hvis du vælger at dele noget er det nok en god ide, lige at forberede din papbror på at du vil fortælle dine forældre om jer, så han ved at jeres forhold nu er "officielt" i familien.

Som du kan se, så kan jeg ikke give dig et helt præcist svar, der peger på hvad du helt præcist skal gøre. Måske skal I bare fortsætte som I gør nu? Måske havde du allerede nogle overvejelser om at jeres forhold er lidt udfordrende, samtidig med at det er dejligt, siden du valgte at skrive?

Jeg håber at jeg har givet dig nogle flere vinkler og tanker at arbejde videre med, så du kan træffe den beslutning der er bedst for dig og for jer begge. Måske er det at fortsætte? Måske er det at træde på bremsen og mærke efter om jeres forhold kan give flere udfordringer end gode ting? Jeg tænker først og fremmest du selv skal prøve at mærke efter, hvad du tænker, men samtidig vil det måske være en rigtig god ide også at tage en snak med din papbror om hvad han tænker. Har han mon gjort sig nogle af de samme tanker, og hvad ønsker han mon?

Mange hilsner Pedro

Pedros billede
Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål