Jeg drømmer at jeg har sex med en dreng fra min klasse
brevkassespørgsmål af
D
11 år
I et par neter har jeg drømmt at jeg har haft sex med en dreng fra min klasse og når jeg så er vovnet har det føltes så vikeligt hjælp vad skal jeg gører Ps han er min ex kæreses beste ven🫣😬😶 Mvh D

Svar:
Kære D
Tak for dit spørgsmål til brevkassen, det lyder som en virkelig interessant drøm du har haft.
Du skal vide det er helt normalt at have drømme, der kan føles meget virkelige og intense, især når de involverer mennesker du kender i virkeligheden. Drømme om sex eller noget af seksuel karakter generelt kan være mærkeligt at opleve og måske forvirrende og kan udløse forskellige følelser, når man vågner.
Du kan måske tænke over hvordan du har det med drømmen efter du vågner fra den. Er du måske tiltrukket af denne person i virkeligheden eller var det bare en drøm? Husk på at drømme ikke reflekterer virkeligheden, men det er din hjernes underbevidstheds måde at bearbejde hvad du oplever i hverdagen, og det behøver derfor ikke betyde noget særligt så du behøver derfor ikke tænke alt for dybt over det.
Hvis du føler du får det akavet med personen efterfølgende, så husk på de ikke er tankelæsere og ikke ved du har haft sådan en drøm. Der er er ingen grund til at ændre sin personlighed pga. noget der er sket i en drøm
Bare husk på, at drømme er en helt normal menneskelig oplevelse, og de behøver ikke betyde noget dybere, så bare rolig, du behøver ikke bekymre dig så meget over det :)
Venlig hilsen Kylie.