Min eks

brevkassespørgsmål

Min eks

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Cyberhus.

jeg er helt ude af den. fra 4 år siden havde jeg en kæreste som gik i min klasse, og det gør jeg sådan set stadigvæk. problemet er at jeg er totalt forelsket i hende, men hun er ikke forelsket i mig. vi er meget gode venner. men hun er HELE tiden sammen med andre drenge, og jeg får det dårligt og jeg bliver ked af det hver dag jeg ser hende sammen med andre. Hvad skal jeg gøre i den situation ?

Svar:

Hej med dig

Jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Klar, parat, teenageliv", fordi her er de super gode til at svare på det her med kærlighed og eks-kærester. Du kan finde deres svar der, inden for maks 10 dage.

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål