hvad vil han?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hej Cyberhus håber i kan svare på mit spørgsmål:D
jeg skriver med en dreng vi har skrevet sammen de sidste 6-7 måneder, han er helt væk i mig, men jeg ved ikke om jeg kan kide ham på samme måde
kan det være pga. hans hudfarve? ( han er meget mørk), jeg hat haft kærester før og ved hvordan ddet føltes at kunne lide nogen, men jeg ved ikk om jeg kan lide ham på samme måde for det her føltes anderledes end alle de andre gange jeg har kommet sammen med nogen? jeg kan desværre ikke snakke med min veninde om ham fordi de er gamle bedste venner men nu kan de knap nok snakke sammen, hvis jeg begynder at snakke om ham skifter hun bare emne. drengen og jeg skriver tit om sex ( vi er begge jomfruer), så vi ved lidt om hvad hinanden vil, han har skrevet til mig at han kan lide mig rigtig mange gangedet er fint nok men han skrev her den anden dag at han gerne vil komme sammen med mig men have sex med en fra hans efterskole
hva vil han så med mig? han vil ikk fortælle hvorfor han vil i seng med hende den anden
kan i have en ide om hvorfor det her anderledes, vi har meget tilfælles og alligevel er vi så forskellige?
håber i kan hjælpe mig lidt på vej, tusind tak på forhånd:D

Svar:
Hej med dig..
Det lyder som om han er ret vild med dig og at du egentlig også godt kan lide ham, men du er lidt usikker på om det er på en kærestemåde eller måske som ven. Men det lyder i hvert fald til at I skriver meget sammen og kender hinanden rimelig godt efter 6-7 måneder. Jeg har et par tanker på og håber du kan bruge dem til at mærke efter om hvordan du kan lide ham.
Det første du skriver er, at du ikke ved om du kan lide ham på samme måde, og det synes jeg egentlig siger det meste. Hvis man er forelsket eller så vild med en person, at man kunne have lyst til at blive kærester eller have sex med personen, så er man tit ikke i tvivl. Så når du skriver at du ikke føler dig sikker, så er der et eller andet som ikke føles helt rigtigt for dig.
Om det er hans hudfarve ved jeg ikke... for nogen betyder det overhovedet ingen ting og for andre kan det betyde noget. Det er kun dig der kan mærke det. Har du kendt andre med en mørkere hudfarve og synes du det har haft betydning for jeres venskab? Har du set nogle kendte mørke mennesker, musikere eller fx. sportsfolk, som du har tænkt var flotte eller ret lækre?.. hvis ja, så er det nok ikke derfor.:)
Jeg kan godt forstå du bliver usikker og forvirret over hvad han vil, når han på den ene side fortæller at han er vild med dig og vil være kærester med dig, og på den anden side fortæller dig, at han gerne vil have sex med en bestemt pige på efterskolen. Det synes jeg egentlig ikke er særligt charmerende og umiddelbart fortæller det, at han måske ikke er helt klar til at seriøst forhold.
Så jeg tror mit bedste råd til dig er, at du mærker efter inden i og måske bliver ved at skrive lidt med ham, hvis du har lyst. Hjertet og mavefornemmeslen slår oftest ikke fejl og hvis du ikke føler dig sikker, så synes jeg ikke du skal begynde at være kærester med ham eller at have sex med ham.
Det var lige mine tanker og jeg håber du finder den beslutning som føles mest rigtig for dig...
Venlig hilsen
Erroll