Hvorfor?

brevkassespørgsmål

Hvorfor?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 1 år 9 måneder siden

Hej CH Når jeg onanere skal jeg altid tisse efter jeg er kommet. Er der nogen der har et svar på det?😁

Svar:

Hej du

Det er et rigtigt godt spørgsmål, du stiller. Jeg tænker umiddelbart, at tissetrangen opstår, fordi nerverne omkring klitoris og skeden er tæt på dem, som er omkring urinrøret og blæren. Når nerverne omkring klitoris og skede stimuleres, kan det være, at nerverne omkring urinrøret også stimuleres indirekte og derfor skaber trangen til at tisse, når du er kommet.

Det er faktisk også en meget god idé at tisse, når man er kommet. Det kan nemlig være med til at skylle eventuelle bakterier, som kan have siddet på fingre eller penis, væk fra urinrørets åbning. Dermed undgår man mulige infektioner så som blærebetændelse. Det betyder ikke, at du skal skynde dig ud og tisse, så snart du er kommet, for så hurtigt opstår en infektion slet ikke. Men det betyder, at det er en god idé at tisse af bagefter, når nu du alligevel skal.

De bedste hilsner
Marie

Nikitass billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål