12 cm
brevkassespørgsmål af
L
14 år
Hej Jeg er en dreng på 14 år, og har det egentlig godt med min krop Men her for tiden er er jeg begyndt at spekulere om min pik er stor nok Når min pik er stiv er ca 12cm, spekulere om, om det er nok eller det er normalt, ved godt er det ikke er slemt men vil stadig gerne have det bekræftet. Tak på forhånd.

Svar:
Hej med dig L
Det er meget almindeligt, at man kan være nysgerrig, nervøs eller usikker omkring sin krop eller dele ved den, og hvis man er det, så kan det være rigtig godt at tale med nogen om det. Særligt fordi det man er nervøs for ofte er helt normalt. Og det samme gør sig gældende for dig, når du i det her tilfælde spekulerer på, om din pik er normal. 12 cm er nemlig en meget gennemsnitlig og normal størrelse. Samtidig så spørger du, om 12 cm er nok, og der går jeg ud fra, at du mener f.eks. ift. sex? Hvis det er rigtigt gættet, så er svaret også ja. Man kan sagtens have sex med en pik, der er 12 cm i stiv tilstand, men vigtigst af alt så er det ikke størrelsen, som er det vigtigste for, om man kan have god sex, når man er klar til det. Det handler om at finde ud af, hvad man selv og ens partner godt kan lide, og her er der som sagt mange flere ting end bare størrelsen på en pik, som spiller ind.
Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål!
Mange hilsner
Dagmar