Hvordan kan jeg onanerer hvis jeg aldrig er alene hjemme

brevkassespørgsmål

Hvordan kan jeg onanerer hvis jeg aldrig er alene hjemme

brevkassespørgsmål af
Bob
14 år
Oprettet 1 måned 2 uger siden

Jeg har virkelig lyst til at prøve at onanere, men jeg er i en familie på 6 personer og r aldrig alene hjemme.

Svar:

Hej med dig.

Du skriver at du gerne vil prøve at onanere, men at du aldrig er alene derhjemme. Det lyder som en udfordring at få det til at lykkes, hvis der altid er nogen omkring dig, kan jeg godt se. Og med 6 mennesker er det nemt at forestille sig at der altid er liv et eller andet sted. Det tror jeg heller ikke, du er den eneste, der har prøvet - altså at der er noget, der simpelthen spænder ben for noget, man gerne vil prøve.

Min tanke er, at selvfølgelig er det vigtigt at kunne være alene og som teenager må man gerne fx lukke eller låse døren til sit værelse, hvis man kan. Hvis der alligevel altid kommer nogen ind på dit værelset, eller hvis du ikke har dit eget værelse, så kan det være, du kan tage en snak med dine forældre om, at du gerne vil kunne have lidt tid alene ind imellem. Det er fuldstændig iorden at have det sådan og at spørge om det lade sig gøre. Og du må også gerne stå fast på det.

Og ellers kan du måske overveje om du kan være alene, når du er i bad, hvor du måske kan låse døren?

Jeg håber du får skabt et sted, hvor du kan være alene. Det behøver ikke kun være, for at onanere. Det kan måske være ligeså rart at være alene, hvis du snakker med veninderne eller ser film. Det kan gøre noget godt, det med at have et privatliv.

De bedste hilsner fra

Mai

Mais billede
Mai har svaret på dette spørgsmål