Hvor gammel skal man være?

brevkassespørgsmål

Hvor gammel skal man være?

brevkassespørgsmål af
Ged
15 år
Oprettet 5 år 3 måneder siden

Heyy, jeg ville godt vide hvor gammel man skal være for at købe sex toy?

Jeg har ikke en partner så derfor vil jeg gerne prøve nye måder at onanere på.

btw jeg er 15 år

Svar:

Hey Ged

I Danmark er det ikke tilladt at sælge sexlegetøj til unge under 16 år. Og selv om butikkerne gerne må sælge sexlegetøj til 16-årige er der rigtig mange der selv har bestemt en aldersgrænse på 18 år. Så umiddelbart er der desværre et stykke tid, til du kan købe sexlegetøj.

Men hvad med at lave noget selv? I artiklen her kan du finde en opskrift på hvordan du hurtigt kan lave et sexlegetøj af ting som du enten allerede, eller hurtigt kan købe.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål