Gult sperm

brevkassespørgsmål

Gult sperm

brevkassespørgsmål af
Simon
14 år
Oprettet 5 år 3 måneder siden

Hej

Når jeg onanere kommer der først hvidt sperm ud men efter lidt tid bliver det gult og mere fast i det er det normalt eller skal jeg opsøge læge?

Svar:

Hey Simon

Jeg synes ikke det lyder som om du har brug for et lægebesøg. Sperm kan være helt gennemsigtigt, helt hvidt, eller gult/gulligt. Det er alt sammen fuldstændig lige normalt, og helt ufarligt. Det er også helt normalt at der kan være farve- og konsistens forskel på det første, og det sidste der kommer ud når man spermer.

Så ingen panik...dit sperm lyder til at være helt normalt.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål