Hvad skal jeg gøre
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Heii er en dreng på 13 hedder anonym. Jeg vil gerne se min kæreste nøgen fordi jeg har lyst til sex når hun er her. Min pik bliver altid stiv når jeg kigger på hende både for oen og for neden. PS hvordan onanere piger forhold til drenge???

Svar:
Hej med dig!
Jeg tænker, at vi prøver at starte med at snakke om dit ønske, om at se din kæreste nøgen. Det er en helt naturlig ting, at have lyst til at se en, man er tiltrukket af, nøgen og have sex med dem, og specielt hvis det er en kæreste, som man er glad for. Det vigtigste er, at man begge to har lyst til at være sammen på den måde, så jeg tænker, at det ville være en rigtig god idé at snakke med din kæreste om, hvad hun tænker. Om hun føler sig klar til at være sammen med dig på den her måde. Det er nemlig utrolig forskelligt, hvornår man har lyst til at være intim med et andet menneske på den her måde, og selvom jeg er sikker på, at din kæreste vil være smigret af, at du har tiltrukket af hende, så er det vigtigt, at du sikrer dig, at hun også har lyst til at være nøgne sammen og måske have sex. Det kan måske være en idé at starte lidt i det små og så se, hvordan I har det med det, f.eks. at se hinanden nøgne, eller prøve at ligge sammen nøgne. Så kan I altid se, om I har lyst til noget mere bagefter, men nogle gange kan det være rart at prøve sig lidt stille og roligt frem. Det er heller ikke sikkert, at det behøver at være penetrationssex med det samme, måske I ville have det bedre med at starte med at prøve at give hinanden et handjob eller oralsex. Jeg tænker, at det er noget, I skal snakke om med hinanden og så huske at respektere, at I måske ikke er det samme sted lige nu.
Hvis I begge føler jer klar til at have sex med hinanden, så er det rigtig vigtigt, at I sørge for at I er beskyttet både mod graviditet, men også mod eventuelle sexsygdomme hvis I tidligere har haft sex med andre uden beskyttelse. Det er meget sjældent men rent teoretisk så er der nogle enkelte sexsygdomme, som man godt kan have uden at have haft sex, og nogle sygdomme kan man også have uden, at man viser symptomer derpå, så derfor er det altid en god idé at bruge beskyttelse. I forlængelse af det så er det forskelligt, hvad forskellige præventionsformer beskytter imod, og kun kondom beskytter mod både graviditet og sexsygdomme. Nogle synes, at det her med kondom kan være lidt akavet i situationen, og det kan det måske også være nogle gange, men måske det er den smule akavethed værd at sikre sig, at man ikke skal døjes med alt muligt efterfølgende.
Du spørger også ind til piger, og hvordan de onanerer i forhold til drenge. Og det er virkelig forskelligt, for onani handler om at gøre det som føles rart, og mens en person har det bedre med f.eks. at se porno og fantaserer, så har andre det måske bedre med f.eks. at bruge en dildo til penetration. En tredje har det måske bedst med at røre forskellige steder uden på kroppen, og en fjerde har kombinerer måske flere forskellige ting. Det er som sagt virkelig forskelligt, og mange prøver flere forskellige ting, før de finder ud af, hvad de kan lide. Hvis du har lyst til at læse lidt mere om det, så har Sexlinien en rigtig fin artikel, som handler om pigers onani, som du kan kigge lidt på, hvis du har lyst.
Jeg håber, at mit svar kan hjælpe dig lidt på vej, og at du finder en løsning men din kæreste, som I begge har det godt og trygt med.
Venlige hilsner
Amanda