Hvad gør jeg
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej
Jeg har skrevet med denne fyr i ca. 1 år. I den tid vi har skrevet sammen har været på snap og besked, og til at starte med skrev vi meget kærligt til hinanden næsten hele tiden og vi var fast besluttet på at vi skulle mødes - problemet var bare at han boede 2 timers kørsel væk. Med tiden skrev vi mere frækt sammen - men dog stadig sødt og romantisk... vi var stadig fast besluttet på at mødes. Nu efter 1 år mødtes vi endelig. Jeg tog springet og spurgte om han var klar på at mødes en aften. Det hele føltes så naturligt. Det endte med at vi havde sex. Da vi var færdige tog han afsted efter at vi havde ligget og hygget lidt. Nu er mit dilemma at han ikke har skrevet eller ringet efter den nat og der er nu gået 1 uge. Skal jeg skrive til ham eller bare lad det ligge?
Hilsen den ulykkelige pige

Svar:
Kære du,
Tak for dit spørgsmål. Det kan være virkelig svært at gennemskue sådan nogen situationer, og det bliver nemt fyldt med følelser og usikkerhed.
Mit svar er ganske enkelt: Skriv. Du får kun svar, hvis du spørger. Jeg kan sagtens forstå, at du er i tvivl, når I har skrevet sammen så længe, og der nu pludselig er helt stille.
Du behøver selvfølgelig ikke starte samtalen med at han ikke har skrevet i en uge. Det kan godt virke lidt anklagende, og det er der ikke ret mange, der bryder sig om. Men svar, det skal du bruge, og tager han ikke skridtet, så må du. Der kan være så mange årsager til, at han ikke har skrevet, der ikke behøver omhandle dig og at I mødtes. Samtidig kan jeg godt forstå, hvis du føler, at det nok er det.
Held og lykke, kære du!
Frida fra Cyberhus