Hvad er gennemsnittet på en pik

brevkassespørgsmål

Hvad er gennemsnittet på en pik

brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år
Oprettet 1 år 4 måneder siden

Hej hvad er gennemsnittet på en tiårigs pik. Vil gerne vide der fordi jeg føler af min penis er for lille da de andre i min klasse cirka har en dobbelt så lang penis som mig( ikke stiv ) bliver også nogle gange flov når jeg er til idræt. Håber i kan hjælpe og god jul

Svar:

Kære 10 årige.

Spændende spørgsmål og fedt du skriver ind!

Du er stadig "kun" 10 år, og når man er 10 år, er det meget forskelligt hvor meget penis er vokset endnu. Hos nogle vokser den hurtigt, og hos nogle vokser den langsommere. Mange drenge oplever at deres penis begynder at vokse sådan rigtigt omkring 12-13 års alderen og så kan der virkelig ske noget på størrelsen. Nogle er endnu ældre og nogle er yngre.

En gennemsnitsstørrelse i stiv tilstand er 12-18 cm fra rod til spids. Og selv her, vil nogle opleve at have en mindre penis og nogle vil opleve at have en større penis. Det er enormt forskelligt fra dreng til dreng, hvordan det ender med at blive.

Jeg kan godt forstå du bliver flov, og samtidig er det også vigtigt at huske på, at du står overfor teenageårrene lige om lidt og vil opleve at kroppen udvikler sig virkelig meget på alle fronter. Både ved at du vokser mere, stemmen går i overgang, du begynder at få behåring under armene og i skridtet rundt om penis, samt at du bare vokser alle steder.

Derfor tænker jeg at du er helt som du skal være lige nu, og på den måde må du ikke sammenligne dig med de andre drenge når i har idræt.

Hvis du har en storebror, og du har mod på det, kan du evt prøve at tale med ham om, hvornår han sådan for alvor begyndte at opleve at kroppen ændrede sig.

Jeg håber det hjælper dig lidt.

Nannas billede
Rose fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål