Hvad er det der kommer ud af min tissekone

brevkassespørgsmål

Hvad er det der kommer ud af min tissekone

brevkassespørgsmål af
Nicole
11 år
Oprettet 4 år 5 måneder siden

Hej. Jeg har på det sendset år haft så noget hvid snask i min underbukser. det kommer oppe fra tissekonen. røre ikke spøger min mor hvad det er. Er det noget farligt

Svar:

Hej,

Det lyder som udflåd - det er helt normalt og ikke noget farligt. Udflåd kommer inden eller mellem menstruationer. Hvis det svir når du tisser eller det begynder at lugte anderledes og klø i underlivet vil jeg anbefale at søge læge - så kan det være blærebetændelse eller svampeinfektion.
Mvh Mari

Maris billede
Mari fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål