bums på penis

brevkassespørgsmål

bums på penis

brevkassespørgsmål af
m
19 år
Oprettet 1 år 7 måneder siden

sagen er at jeg har en bums på min penis som jeg har haft i over et år har prøvede at pres den ud flere gange men den går ik væk man kan tydelig se den hvad skal jeg gøre

Svar:

Hej m

Hvis du kun har én, der skiller sig ud fra de andre - så er det på tide at gå til lægen.
Hvis du har en masse små der hvor hovedet starter, små hvide - så er det bare talgknopper og de må godt være der.
Hvis den ikke kan presses - så er det heller ikke en bums :)

Du bør helt sikkert få det tjekket hos egen læge.

Hilsen Lægen

katrinefs billede
Katrine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål