Hvad er bukkake
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hørte nogle drenge tale om porno, også nævnte de ordet bukkake og grinte højt. Spurgte om de ville sige hvad det var men de svarede ikke. Kan I hjælpe mig?.

Svar:
Hey Anonym
Jeg kan da godt forstå du undrer dig. Der findes godt nok meget forskelligt porno, og mange forskellige udtryk "derude". Bukkake er en slags fetish (altså noget man tænder særligt på) der går ud på at man sprøjter på kvinden når man kommer. Når man taler om bukkake, vil det som regel være flere mænd der kommer på en kvinde på en gang, men om det er 2 mænd eller flere er forskelligt.
Måske grinte drenge fordi de synes det ser sjovt eller sejt ud? For mange er porno noget de bruger til at gå lidt på eventyr i forskellige fantasier, mere end det er et realistisk billede af sex. Bukkake vil for langt de fleste være noget de måske synes er en fræk fantasi, eller noget der er frækt at se i porno. I virkeligheden vil det nok være meget få mennesker der fkatisk lever det ud i virkeligheden.
Mange hilsner
Lasse