Hurtigt sut eller knald og så videre
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hey Mit spørgsmål er: jeg vil gerne sutten en tilfældig mands pik på et toilet eller lignende, men hvordan skal man gribe det an. Skal man bare stå og have pikken fremme i et pisoare og håbe på en kigger på den, eller kan man gøre noget andet. Vil bare gerne sutte en pik hurtigt på et toilet og evt. sex og så videre

Svar:
Hej du
Det er et svært spørgsmål, du stiller. Og jeg tror faktisk ikke rigtigt, at jeg kan give dig et konkret svar på det. Jeg tror umiddelbart ikke, at det vil være en god strategi at blotte dig på et tilfældigt toilet og vente. For der er formentligt en del af dem, som går på toilettet, som ikke er interesseret i det samme som dig. Mit umiddelbare bud vil i stedet være, om der findes nogle internetfora eller dating apps, hvor man kan aftale frivillig (med samtykke) og tilfældig sex med fremmede? Måske kan du google dig frem? Selvom en forudgående aftale måske kan virke lidt mere ikke-tilfældigt, så kan det måske være rart at have aftalt nogle rammer for jeres møde, og for hvad I skal lave sammen på forhånd.
Når det så er sagt, bliver jeg nysgerrig på, hvad baggrunden for dit spørgsmål mon er. Er det fordi, du tænder på det? Vil du prøve dine egne grænser af? Eller er det mon fordi, du har brug for bekræftelse, anerkendelse eller noget tredje, som tilfældig sex måske kan give dig?
Jeg tænker ikke, at der er noget galt i at ville have sex med en fremmed - og det er helt normalt at tænde på netop det. Men jeg kan også se, at du er ret ung og muligvis homoseksuel. Statistikker viser, at unge homoseksuelle mænd er en særligt sårbar og udsat gruppe. Derfor bliver jeg nysgerrig på baggrunden for dit spørgsmål. Nogle unge homoseksuelle mænd kommer nemlig til at overskride deres egne seksuelle grænser, mens de forsøger at finde sig til rette i deres seksualitet og kønsidentitet. En del af dem kommer til at søge anerkendelse og bekræftigelse nogle steder eller på nogle måder, som de senere hen fortryder. Når jeg læser det, du skriver, bliver jeg bekymret for, om det kunne være tilfældet for dig. Dermed ikke sagt, at jeg antager, at det forholder sig sådan for dig. Men hvis det gør, og hvis du har brug for nogen at tale med om det, er du meget velkommen til at sende os en SMS på 25 80 60 60. Du kan også ringe til LGBT+ rådgivningen, hvis du foretrækker en telefonsamtale.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar til dig, også selvom jeg ikke kan give dig et konkret et af slagsen.
De bedste hilsner
Marie