Hjælp

brevkassespørgsmål

Hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 3 måneder 4 uger siden

Hej jeg er en pige på 14 Kan ens g punkt blive større hvis man Og dinere For meget med sex legetøj hverdag

Svar:

Hej du.

Der er sindssygt mange, der har spørgsmål om sex og onani. Og der er et tema, vi får rigtig mange breve om. Det er nok fordi, der er mange områder, hvor vi egentlig alle kan blive i tvivl om noget.

Du spørger, om ens g-punkt kan blive større hvis man onanere meget med sex-legetøj og det kan det ikke. Men det kan muligvis godt føles sådan for nogle. Det har du måske prøvet, siden du spørger. For sex-legetøj kan nemlig give en anden form for nydelse, end hvis man onanerer uden legetøj. Der er fordi, det rammer nogle andre steder og noget legetøj kan ramme rigtig rigtig mange punkter på vores krop, som alle giver nydelse. Så det kan altså opleves mere tydeligt.

Håber det giver dig svar på dit spørgsmål. Ellers sender du endelig bare et spørgsmål mere.

Knus fra

Mai

Mais billede
Mai har svaret på dette spørgsmål