Herpers

brevkassespørgsmål

Herpers

brevkassespørgsmål af
Maja
19 år
Oprettet 1 år 2 måneder siden

Hej. Jeg har for lidt tiden siden fået hvs.2. Jeg har været til lægen og fået piller og creme. Jeg har efterforsket meget på nettet fordi det er første gang jeg har det. Men der er et spørgsmål jeg simpelthen ik kan finde svar på. Google fortæller mog at normalt ville dine blæner jo være imellem dine skamlæber, men jeg har en blæne på min klitoris. Min spørgsmål er om man godt kan få det eller om det er unormalt? Håber i vil svare. Hej hej

Svar:

Kære Maja,
Det er helt normalt at blæner også sidder på klitoris. HSV2 og 1 kan sidde på kønsdelene og give udbrud i perioder - hvor det også er meget smitsomt.
Hilsen lægen

katrinefs billede
Katrine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål