HÅR INDE I PENIS

brevkassespørgsmål

HÅR INDE I PENIS

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 3 år 2 uger siden

Hej

Jeg er en dreng på 15 år som fik et hj fra min kæreste den anden dag. Men ligesiden den dag har min penis været øm. Så her iaften skulle jeg til at vaske penisen. Lige pludselig mærkede jeg et hår som sidder fast inde i selve penis. Jeg prøver at hive lidt i håret men det gør sindsygt ondt og det rykker sig ikke særlig meget. Det ligner et helt almindeligt hår men jeg er bange for det er noget alvorligt siden det sidder så god fast.

Vil lige prøve at se om jeg skal ringe til lægen eller det er noget jeg selv skal gøre.

Svar:

Hej med dig,

Det lyder ikke særlig rart med et hår inde i penis. Men jeg tror nu du kan tage det ganske roligt, da jeg ikke tror det er noget alvorligt.

Nu ved jeg ikke præcis hvad du mener med "inde i penis", men jeg gætter på det sidder fast under forhuden? Eller måske mener du i urinrøret? Hvis det er under forhuden er mit råd, at du, næste gang du er i bad, trækker forhuden så langt tilbage du kan (uden det gør ondt, selvfølgelig) og så vasker forsigtigt og ser om du kan få håret væk på den måde. hvis du mener i urinrøret vil jeg tro det bliver "skyllet ud" når du har tisset en gang eller to.

Hvis det ikke er nogen af de to ting, og hvis det fortsat generer vil jeg råde dig til at kontakte din egen læge. Nu er der gået noget tid siden du skrev brevet, så forhåbentlig er det ikke noget, der generer dig længere. Men hvis det gør, så synes jeg du skal give din læge et ring.

Pøj pøj med det!

Mange hilsner,

Siv

Sivs billede
Siv fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål