G-streng?

brevkassespørgsmål

G-streng?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 3 år 3 måneder siden

Hejsa cyberhus,

Jeg var for lidt tidsiden hjemme hos en veninde hvor vi så havde drukket lidt. Hun fandt en af sine g-strenge frem hvor hun sagde jeg skulle prøve den, jeg hoppede i dem. Og jeg synes at det er noget af det mest fantastiske at have på. så jeg fik paret af hende
er det normalt for drenge at gå i g-streng?

og hvordan ved jeg hvilken størrelse jeg skal have?

Svar:

Hej Anonym

Jeg ved ikke hvor mange drenge der går i g-streng, men du er helt sikkert ikke den eneste.

I virkeligheden tænker jeg heller ikke det betyder så meget. For hvis du synes det fungerer godt for dig, er det det vigtigste.

Du kan købe g-strenge til mænd masser af steder, og hos mange butikker, vil der også være størrelsesguider, så du kan se hvilke mål og størrelser du skal satse på. Det kan variere fra mærke til mærke, så det bedste jeg kan råde dig til er at finde et sted, hvor du synes g-strengs underbukserne ser fede ud, og så tjekke op på deres størrelses guide.

God jagt - Maya

Mayas billede
Maya fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål