G-Punkt
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej, jeg skriver ind fordi jeg godt vil vide om drenge os har en g punkt og hvis ja, hvor sidder det, og vil en g punkt vibrator dildo ramme godt?

Svar:
Hey Anonym
Gode spørgsmål du stiller, og jeg tror heldigvis jeg kan hjælpe dig med ret præcise svar.
Ja, drenge har også G-Punkt.
Det sidder ca. 3-5 cm oppe i endetarmen (ind mod maven)  I virkeligheden er mænds G punkt blærehalskirtlen, som også kaldes prostata.
En G-punkts vibrator dildo kunne sagtens være brugbar til at stimulere prostata, men det er vigtigt at sige at det selvfølgelig er forskelligt fra person til person, hvad der fungerer, så der må du prøve dig frem.
Sexlinien har lavet en god artikel om G-Punktet, som måske er værd at kigge forbi også: https://www.sexlinien.dk/emneside-piger-kvinders-kroppe/g-punkt
Mange hilsner Lasse