Forvirret

brevkassespørgsmål

Forvirret

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej. Lige siden jeg var født har jeg altid vidst at jeg var til piger, men der er bare nogen ting der ikke giver mening for mig selv. Er det normalt at når jeg stimulere mig selv, at jeg tænker på drenge? For jeg er til piger og har INGEN interesse i drenge på nogen måde. Men jeg føler bare ikke at jeg kan “komme” når jeg tænker på piger. Min syn på sex er at det skal være en god og sjov oplevelse hvor man eksperimentere med hinandens kroppe, men jeg føler mig ikke klar når jeg skal være sammen med en pige, men hvis det var en dreng ville jeg slet ikke være nervøs og ville være klar... er det normalt?

Svar:

Kære du

Jeg kan godt forstå, at du er forvirret, og at du tænker, at det virker mærkeligt, at du på den ene side slet ikke er interesseret i drenge, men at det samtidig er drenge, som du tænker på, når du onanerer. Du spørger, om det er normalt, og det tænker jeg faktisk, at det er. Der er ingen facitliste, når det kommer til seksualitet og sex, og der er derfor heller ikke nogen rigtig eller forkert måde at have det på. Hvad man tænder på, er enormt individuelt, og der er intet forkert eller galt i din oplevelse. Det kan f.eks. være, at det handler om, at du på et mere alment personlighedsmæssigt og udseendesmæssigt plan er tiltrukket af piger, men at du er seksuelt tiltrukket af de ting, som du forbinder med sex med en dreng f.eks. penetrering. Det kan også være, at du bare generelt oplever at være mere fysisk tiltrukket af drenge, og mere følelsesmæssigt tiltrukket af piger, så er der også mange, der har det. Det kan også være, at fordi du lige nu ikke helt føler dig klar til at være sammen med en pige, så er det nemmere og rarere at tænke på drenge, når du onanerer. Det kan også være, at det er noget helt andet, og det kan være, at det bliver ved med at være sammen, eller det kan være, at det ændrer sig. Det er enormt svært at sige, men uanset hvad så er der intet galt med dig, og du skal bare følge din mavefornemmelse og gøre det der føles rigtigt for dig.

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål.

De bedste hilsner

Dagmar

Dagmars billede
Dagmar fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål