Fisser
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej... Jeg er 13 år og jeg vil rigtig gerne se en fisse i virkeligheden har prøvet at se det på internettet men jeg vil rigtig gerne se en virkeligheden. Hjælp mig

Svar:
Hej du
Jeg kan godt forstå, hvis du er meget nysgerrig på det modsatte køn. Du skriver, at du er 13 år, så der er stor sandsynlighed for, at du er kommet i puberteten. I puberteten raser ens hormoner rundt i kroppen, og kroppen begynder at ændre sig. Man får hår under armene og i skridtet, pikken begynder at vokse, og måske får du også dun på overlæben, som på sigt bliver til skæg. Man begynder også at få nogle andre interesser i løbet af puberteten. Måske begynder man at gå mere op i, hvordan man ser ud, og hvordan andre opfatter en. Og piger bliver måske interessante på en anden måde, end de hidtil har været, og man begynder at interessere sig for sex. Det er alt sammen normalt og hører med til, at man i puberteten er i gang med at blive voksen.
Du skriver, at du gerne vil se en fisse i virkeligheden. Du skriver også "Hjælp mig," og det tolker jeg som, at du gerne vil have hjælp til at finde ud af, hvordan du kan få en fisse at se i virkeligheden. Jeg bliver her lidt nysgerrig på, hvordan det mon kan være, at du har et så brændende ønske om at se en fisse i virkeligheden, at du skriver herind? Jeg kan godt forstå, hvis du synes, at fisser er ret interessante eller spændende - det er helt normalt i din alder - men jeg tænker også, at det nok skal komme, når du bliver ældre og fx får dig en kæreste. Man kan nemlig ikke bare tage et sted hen for at se en fisse, ligesom man kan med andre ting. Så indtil du har fundet dig en, som du er tryg nok ved til at have sex med, så må du nøjes med de fisser, du kan se i porno. Her er det dog vigtigt at huske på, at den sex, du ser på skærmen, ikke nødvendigvis er den samme sex, som almindelige mennesker har med hinanden.
Jeg håber, at jeg har fået svaret på dine spørgsmål - og ellers må du gerne skrive herind igen.
De bedste hilsner
Marie