Følelser for hinanden?

brevkassespørgsmål

Følelser for hinanden?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 4 år 1 måned siden

Hej:)

jeg er en pige på 13 år der går i 6. Klasse. Jeg har nogle rimelig store bryster, og folk kigger lidt på dem. Især i omklædningen, men det er fint nok. Der er så lige denne her pige som kan kan finde på at røre dem, tage på dem og sådan. Hun gør det faktsik rimelig tit, og jeg synes på en eller anden måde at det er... 'dejligt'. Den her pige har en meget god røv, synes jeg, og jeg kigger tit på den. Og man har virkelig lyst til at røre den.

Og nu spekulere jeg over hvad der så sker mellem os? For hun tager tit på mine bryster, og jeg røre også nogle gange hendes røv. Det skal siges, at hun gør det i offentligheden og derhjemme. Hun kigger tit på dem.

jeg ved ikke om det bare er noget? Eller hvad der sker..

Svar:

Hej med dig,

Du skriver at du og en pige tager på og kigger på hinanden og at det på en måde er dejligt. Jeg tænker det lyder dejligt at I har fundet noget, der føles godt for jer begge to. Du skriver du spekulerer over hvad der sker mellem jer. Det er nok jer selv der bedst ved hvad I føler og hvad der sker. Hvis det bare føles lidt spændende og godt som det er, så er det måske bare det. Og det er helt okay og normalt at prøve nogle ting af som begge synes føles godt og ikke at vide præcist "hvad der sker". Hvis det føles som lidt mere, som om I er vilde med hinanden (eller den ene af jer er) er det også helt okay og normalt. Det kan være det for jer er helt okay at tage det lidt som det kommer. Hvis du gerne vil have mere klarhed, kan du måske prøve at tage en snak med hende om hvad I synes det er for at se om I er enige. Det kan også være at I bliver enige om at I ikke behøver bestemme hvad det er. Uanset hvad I beslutter jer for, så er det nok det, der er bedst for jer at gøre.

Venlig hilsen Agnete

Agnetes billede
Agnete har svaret på dette spørgsmål