Handjob
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Cyberhus! Det er en rigtig god hjemmeside i har, det er dejligt voksne mennesker vil tage sig den tid til os unge, nå men her er mit spørgsmål... Jeg har fået en rigtig dejlig kæreste, og jeg kunne godt tænke mig at give ham et Handjob. Jeg har prøvet at give ham det 1 gang før, og der lå vores hoveder sammen og kyssede imens jeg gjorde det, men der gik ikke andet end nogle få minutter, så kunne min arm ikke mere:-( så kender I en god "stilling" eller metode, så jeg kan blive ved længere tid næste gang?

Svar:
Hej med dig
Tak for dine roser. Det er rigtigt dejligt at kunne hjælpe med at svare på spørgsmål, som kan være svære at stille andre steder.
Det er godt at høre du har fundet en dejlig kæreste og at I er igang med at lære hinandens kroppe at kende.
Det kan godt være ret hårdt at give handjob, (som du selv skriver, er det hårdt for armen) det kræver lidt øvelse og udholdenhed at give et handjob. Når du giver handjob imens I begge ligger ned tror jeg at du måske vrider i dit håndled og det gør det ikke lettere for dig. Du kan prøve at sidde på din kærestes lår eller sidde ved siden af ham og holde om hans pik. Her kan I stadig se hinanden i øjnene og mange drenge kan godt lide at kigge på det der sker. For at du ikke skal få ondt i armen, er det også en god ide at veksle mellem at holde stramt og holde løst fat, at vende hånden så håndryggen vender frem mod dig eller væk fra dig, bruge både højre og venstre hånd. Måske kan han hjælpe dig så du kan se hvordan han selv tilfredsstiller sig selv. Du får en lille pause og ser hvordan han selv gør. Pauser hvor I kysser er også udemærket:-) Det er også skønt at kærtegne hinanden, kæle for "pungen", lår, mave, brystvorter, ansigt mm.
Næste gang har du mulighed for at variere dine "greb" og så kan du blive ved lidt længere tid. Jeg håber du kan bruge mine råd. Ellers må du skrive ind igen.
Sommerhilsner Mette.