Bliver jeg bare brugt?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
hej brevkassen.
jeg er faktisk lidt usikker på
om det er den rigtige kategori jeg skriver under men jeg har
noget med den her dreng som jeg syntes er vildt sød og vi sender
lidt billeder osn. Jeg har også givet ham blowjob et par
gange ig jeg ved også han ikke har de sammen følelser for mig
så bliver jeg bare brugt til at give blow jobs?

Svar:
Hej med dig,
Jeg kan godt forstå, at du tænker over om du bliver brugt, når du er rigtig glad for den her dreng, men ikke føler du får så meget igen.
Du skriver, at drengen har givet udtryk for, at han ikke har de samme følelser for dig, som du har for ham. Selvom det selvfølgelig er ærgerligt, når du er rigtig glad for ham, så synes jeg alligevel det er meget fint af ham at melde det klart ud, så du ved hvad du kan forvente. Derfor synes jeg heller ikke han 'bruger' dig, men I har helt klart forskellige grunde til at være sammen. Du er sammen med ham, fordi du har følelser for ham, mens det lyder til at han gerne vil have et fysisk behov dækket.
Jeg synes derfor, du skal gøre op med dig selv, om du vil kunne leve med, at det skal blive ved med at være, som det er nu? Har du lyst til at give ham blow jobs, når han ikke kan give dig noget igen? Intet er rigtigt eller forkert, det er bare vigtigt, du lytter til dig selv, og hvad du har lyst til, og ikke giver ham blow jobs for at han skal kunne lide dig.
De bedste hilsner,
Christina.