Er min pik lang nok?

brevkassespørgsmål

Er min pik lang nok?

brevkassespørgsmål af
Tobi
10 år
Oprettet 2 år 6 måneder siden

Hej, jeg er en 10 årig dreng og min pik er større end min fars i stiv tilstand, er dette normalt?

Svar:

Hej Tobi.

Det kan være lidt svært at svare på, da jeg ikke kender til størrelserne. Men det er helt normalt, at der er forskel på størrelsen af peniser. Ingen er stort set ens. Du har dog en alder, hvor din penis nok stadig vokser, og indtil du er færdig i puberteten og måske også et stykke efter, kan den vokse.

Jeg kan dog fortælle dig, at den gennemsnitlige stive penis har en størrelse på mellem 10-18 cm.

Venlig hilsen
Laura

LauraPernilles billede
Laura har svaret på dette spørgsmål