Er Hentai Blivet Ulovligt?

brevkassespørgsmål

Er Hentai Blivet Ulovligt?

brevkassespørgsmål af
Chi
19 år
Oprettet 3 år 4 måneder siden

Er Hentai blivet ulovligt i danmark og eu? så nemlig de har gjort det ulovligt i Australien.

Svar:

Hej Chi,

Nej. I Danmark er det kun materiale med børn - billeder og film - der viser dem involveret i seksuelle aktiviteter eller i seksualiseret posering eller med fokus på barnets kønsdele, som er ulovligt.
Fiktivt/animeret/tegnet materiale er ikke ulovligt i Danmark, medmindre det er så realistisk, at man ikke kan forventes at kunne skelne det fra fotografier og videoer.

Hav en god mandag!
//Christian

Christians billede
Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål