Er det normalt?

brevkassespørgsmål

Er det normalt?

brevkassespørgsmål af
Kasper
15 år

Hejsa.

mit spørgsmål er om det er normalt at ens Penis er 18cm lang og 13 i omkreds?  Hvilken størrelse kondom skal jeg eventuelt bruge?

Svar:

Hey Kasper

Først vil jeg sige at du er ret normal, når du tænker over det her. Det er der virkelig mange drenge der gør.

Og så til størrelsen. Den er også fuldstændig normal. Indenfor målene af en gennemsnitlig penis, og lige som den skal være.

Størrelsen på kondomer er lidt forskellig fra mærke til mærke. Det vigtigste er at lægge mærke til omkredsen af kondomet, da længden næsten altid er rigelig lang, til de fleste.

Nogle skriver simpelthen omkreds på pakken, og så er det jo ret enkelt. Andre bruger M, L, XL osv til at beskrive størrelse, men det kan jo være lidt svært at vide præcis, hvad der betyder, så der må du prøve dig frem.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål