Er den stor nok?
brevkassespørgsmål af
Igen
13 år
Hej. Jeg er 13år og går i 7klasse jeg ved ikke om min pik er lille I forhold til de andre min den er 14cm stiv er det godt nok???

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål her i brevkassen.
Først og fremmest vil jeg sige, at mange drenge på din alder er i tvivl om størrelsen på deres pik. Så den bekymring er du bestemt ikke alene om.
Men du kan være helt rolig. Størrelsen på din pik er helt normal. En almindelig størrelse pik er mellem 10-18 cm, så din ligger lige midt imellem allerede nu. Du er i puberteten og ved at udvikle dig, så der er også en chance for at din pik vil vokse mere. Men det kan også være, at den har nået sin endelige størrelse.
Så for at svare på dit spørgsmål, så er din pik ikke lille i forhold til andres. Den er helt normal, som den er.
Mange hilsner Matilde