En drøm

brevkassespørgsmål

En drøm

brevkassespørgsmål af
Mira
14 år
Oprettet 2 år 5 måneder siden

Jeg ville gerne vide hvorfor jeg drømmen om en person. Hvad er betydningen bag det? Altså jeg drømmer om en jeg er forelsket i, men det er en drøm om vi er kærester. Vil gerne vide, hvad ens betydning er med det? Altså er der en betydning i fremtiden på det? Eller? Det var bare en drøm, hvor jeg havde det godt med personen. Vi var kærester, også havde det bare generalt godt sammen, og lavet sjov med hinanden. Har det en betydning på fremtiden?

Svar:

Hej Mira

Det er et rigtig godt spørgsmål, som vi jævnligt bliver spurgt om.

Der findes ikke nogen præcis videnskab, der siger noget om hvad drømme betyder, og der er mange forskellige holdninger.

Jeg mener ikke at man kan tyde noget bestemt af en drøm. Nogle gange giver drømme overhovedet ingen mening, og andre gange kan man godt se en forklaring på at den dukker op.

I dit tilfælde tænker jeg at det giver meget god mening. Hvis du er forelsket i den her person, så er det helt sikkert også en person der fylder i dine tanker. Og det der fylder i tankerne, kan også fylde i  drømmene.

Præcis hvad det er man drømmer om personen, siger ikke noget om hvad der vil ske i fremtiden. Det handler bare om at personen rumsterer i dit hoved, og så dukker personen også helt naturligt op, i dine drømme.

Mange hilsner Susan

Susans billede
Susan fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål