Udflåd og menstuation

brevkassespørgsmål

Udflåd og menstuation

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

Hej :) Jeg har nogle spørgsmål om udflåd og menstuation. 1. Er udflåd bare lugtfrit hvidt slim? 2. Hvor meget udflåd kommer der? 3. Hvornår er det normalt at få menstuation? 4. Hvor meget blod kommer der? 5. Hor lang tid varer det? Håber på et svar. Tak påforhånd. KH. Cecilie :)

Svar:

Hej med dig..

Det er super godt at du sprøger når der er noget der undrer dig. Jeg vil gerne give dig det bedste svar muligt og derfor har jeg valgt at sende dit spørgsmål over til brevkassen "Sundhed og sygdom", fordi her sidder der voksne som ved rigtig meget om det her.

Du kan findes deres svar inden for den næste uges tid..

Venlig hilsen

Bibi