Bums på pikken..
brevkassespørgsmål af
Lucas
15 år
Hej Cyberhus, jeg er begyndt og blive en lille smule urolig da jeg har haft en bums på min pik i et godt stykke tid nu (omkring 1,5 måned) nogle idér til hvordan jeg får den væk? Og er ret sikker på det er en bums, da den har været poppet flere gange...
Vh Lucas

Svar:
Hej Lucas
Det lyder da som et rimeligt irriterende sted for en bums.
Da jeg ikke ved mere præcist, hvor den sidder og hvordan den ser ud kan jeg desværrr ikke sige noget om den.
Mit bedste råd er at kontakte din læge, dem der står på sygesikringskortet.  Du kan sagtens få en tid og blive tjekket uden dine forældre ved det, hvis du synes det er mærkellgt at snakke med dem om det. Lægen kan se om det måske er brug for noget salve tll at få den væk.
Med venlig hilsen
Eva