Bums der ikke går væk

brevkassespørgsmål

Bums der ikke går væk

brevkassespørgsmål af
Oliver
17 år
Oprettet 2 år 5 måneder siden

Hej Cyberhus, Jeg har de sidste 2 måneder haft en stor bums midt på panden. Den første måned jeg havde den var den stor og rød og det gjorde meget ondt da jeg trykkede på den. Så en dag da jeg var i bad gik der hul på den og al den væske eller hvad det nu er der var inden i den pressede jeg ud. Et par dage efter var jeg til lægen med det og de gav mig nogle piller mod akne som jeg har taget den sidste halvandet måneds tid. Det er godt nok halvandet måned siden jeg var til lægen og den er der stadig. Den er meget mindre nu og er ikke særlig rød mere og den gør heller ikke ondt. Men når jeg rør den kan jeg stadig mærke der er noget inden under huden der stadig ikke er kommet ud. Det bekymrer mig lidt at den stadig er der efter så lang tid. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg kan gøre. Jeg håber i kan hjælpe.

Svar:

Hej med dig

Bumser kan være genstridige, og desværre kan de give bøvl i lang tid. Det lyder som om det ville være godt lige at kigge forbi din læge så I sammen kan kigge på din hud og lægge en plan. Så er jeg sikker på at I nok skal komme den til livs

De bedste hilsner, Louise

LouiseSs billede
Louise fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål