Blue balls

brevkassespørgsmål

Blue balls

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 6 måneder 1 uge siden

Hej jeg har tre spørgsmål ville spørge om hvad der kan ske når man får blå kluger det skete for mig da jeg nok havde bundet en snor lidt for stramt rundt om men da jeg så det tog jeg snoren af med det samme så er der sket noget eller ik for det blå forsvandt rimelig hurtigt eftet jeg tog det af. Og er der en måde man kan se om man har ødelagt sine kugler for kommer nok til at slappe dem lidt nogen gange og for 9 år siden blev jeg sparket så hardt i kuglerne at jeg havde det dårligt og det gjorde ondt næsten hele dagen uden der blev gjort noget ved det, er der sket noget ved det for det er jo nogle år siden. Ok sidste spørsmål en dag brugte jeg en slags kulge pen til at stikke op i mit r*v hul og jeg onenerde samtigdig og jeg kommede ved hjælp af kugle penen men efter fik jeg en eller anden lidt kilende fornemelse i r*v hulet ville bare vide om man fik det eftet man brugte sit r*v hul til at komme eller om der er sket noget.

Svar:

Hej

Mange tak for dit spørgsmål.

Jeg deler mit svar ind i 3 dele som i dit spørgsmål:

  1. Hvad kan der ske når man får blå kugler?

I dit tilfælde er dine kugler formentlig blevet blå fordi blodforsyningen til dem er blevet klemt. Alle dele af kroppen har brug for blod og ilt. Jeg vil derfor råde dig til ikke at klemme så hårdt, at du oplever misfarvning/blåfarvning. Når det er sagt, så er der ingen skade sket, når dine kugler har genvundet sin normale farve hurtigt.

  1. Kan man se om man har ødelagt sine kugler?

Når du skriver “ødelagt” vil jeg her tage udgangspunkt i om ens sædkvalitet kan nedsættes ved fx uheld, hvor man kommer til skade/bliver slået mod pungen. Som udgangspunkt skal der en del til, for at man risikerer at ens sædkvalitet nedsættes, så det er ikke noget man behøver at bekymre sig om i hverdagen. Hvis man skulle være så uheldig at komme til skade mod pungen, så den hæver op, får kraftige smerter, der ikke forsvinder eller store blå mærker, er det altid en god ide at søge læge.

  1. Spørgsmål til orgasme ved stimulering af prostata

Mange ved at man som person med kvindelige kønsorganer, kan få orgasme fx ved at stimulere skeden, klitoris eller begge. Færre ved at personer med mandlige kønsorganer ligeledes har flere muligheder for orgasme ved fx at stimulere penis, prostata eller begge. Prostata, der på dansk hedder blærehalskirtlen, producerer den væske som sædcellerne ligger i, når man får udløsning. Den sidder i nær relation til endetarmen, og kan derfor nås gennem endetarmsåbningen nogle cm oppe.

Det du har oplevet kan være en orgasme udløst af prostata. Det betyder derfor, at der ikke er sket noget med dig.

Om man kan lide orgasme/stimulering af prostata er meget forskelligt. Man kan altid eksperimentere med, hvad man synes der føles rart.

Jeg vil dog nævne at der er risiko for skade på tarmen, hvis man benytter en skarp genstand som fx en kuglepen. Man bør i stedet bruge en genstand, der er mere rund i enden - og sørge for god hygiejne.

Jeg håber du kan bruge mit svar, ellers er du velkommen til at skrive igen.

Mange hilsner Sofie

ceciliecs billede
Sofie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål