Blowjob med ganebøjle
brevkassespørgsmål af
Alma
14 år
Hej. Jeg har bøjle og gane bøjle, og jeg er meget i tvivl om det er muligt at give blowjobs når jeg har det. Fordi min ganebøjle er jo en metal stang agtig der sidder i min gane, og er meget i tvivl om det vil gøre ondt ellee være ubehagligt på drengen? Nogle please svar!

Svar:
Hej Alma
Tak for dit spørgsmål. Jeg kan sagtens forstå at du er nervøs for om din ganebøjle vil komme i vejen for et eventuelt blowjob. Som udgangspunkt er det svært at vide med sikkerhed, før du står i situationen, men du kan godt forberede dig.
Det kan du f.eks. ved at tale med din kæreste (hvis han er det) om at I skal gå langsomt frem, så der ikke sker uheld. Bed ham om at sige til, hvis noget føles ubehageligt eller gør ondt, og aftal at du også kan sige fra, hvis det føles ubehageligt eller gør ondt på dig. I den forbindelse, så tænker jeg at et blowjob også kan være at du rører ved penis med munden, men uden at den skal helt ind. Kys, slik og hjælp til med hænderne, og så kan du helt undgå at stå i en situation hvor din ganebøjle kommer i vejen. Men det er stadig vigtigt at du lige taler med ham om det, fordi han ellers måske kan blive ivrig og forsøge at komme indenfor, eller måske forstår han ikke hvorfor du ikke bruger hele munden.
Så kommunikation og forsigtighed er vejen frem her.
Jeg får også lige lyst til at nævne at det også er helt ok, hvis du ikke har lyst til at give blowjobs. Det er ikke noget man skal gøre, og rigtig mange synes egentlig at det er lidt akavet. En af grundene til at mange drenge/mænd synes at det er lækkert, er også fordi et blowjob bliver brugt rigtig meget i pornofilm. Men så er det vigtigt at huske på at pornofilm ikke er virkelighed, og at de personer der er med, er skuespillere.
Jeg håber du kan bruge mit svar, og jeg håber du prøver dig frem stille og roligt.
Venlige hilsner,
Camilla