Kan ikke sperme
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Jeg ka ikke sperme men onener 5 min mit problem er jeg hved ikke hvor lang tid jeg ca skal onerner for at kunne sperme mange fra min klasse Kan men jeg ville elske vis jeg kunne få nogen råd til at sperme eller bare til hvordan man onener

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål! Der er faktisk flere ting, som spiller ind på, om man kan sperme eller ej. Først og fremmest så skal din krop være klar. Drenge kan ikke sperme inden de er gået i puberteten, da det først er her, at deres krop går i gang med at lave den sæd, som kommer ud, når man spermer. Derudover så er det for de fleste sådan, at man skal få en orgasme for, at der kommer sæd. Det vil sige, at det ikke handler så meget om, hvor længe man onanerer, men mere at man nyder det nok til, at det kan give en orgasme. For nogle kan det gå ret hurtigt, og for andre tager det længere tid at onanere sig til en orgasme.
Du spørger ind til nogle råd til, hvordan man onanerer, og det kan egentlig være lidt svært at give, da onani handler om at røre sig selv på en måde, som man synes er rart, og det er bare rigtig forskelligt. Men her er en artikel, som måske kan give lidt inspiration til dig. Ellers vil mit råd til dig være at prøve dig lidt frem med forskellige ting og på den måde finde ud af, hvad der føles bedst for dig, når du onanerer.
Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål!
Mange hilsner
Dagmar