Blod fra skede

brevkassespørgsmål

Blod fra skede

brevkassespørgsmål af
Mathilde
20 år
Oprettet 11 måneder 1 uge siden

Hejsa Jeg var til lægen idag og tage en selvtest for klamydia, da jeg er igang med at blive undersøgt for ALT der findes næsten……. Men da jeg tager testen er det som om jeg får ramt noget. Jeg bløder ihvertfald fra skeden og ved ikke helt hvad jeg skal gøre. Da jeg kommer hjem for at gå på toilettet efter dette, gør det simpelthen så ondt at tisse og jeg bløder stadig meget……. Hvad gør jeg og går det over ? Har jeg revet hul med vatpinden eller hvad foregår der? Er mega bange og i smerte ved vandladning nu, hvilket jeg ALDRIG har været.

Svar:

Hej med dig,

Øv, det lyder ikke rart. Jeg kan ikke udelukke at du har fået en rift, podepinden burde dog være så blød at dette ikke blev en udfordring. Derfor er det også vigtigt lige at få tjekket det her hos en læge der kan undersøge dig.

Jeg håber at du har været forbi din egen læge og blive kigget på, ellers vil jeg kraftigt opfordrer dig til dette, så I sammen kan finde ud af hvordan du kan blive hjulpet.

God bedring Louise, læge

LouiseSs billede
Louise fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål