Blegt og blåt penishoved

brevkassespørgsmål

Blegt og blåt penishoved

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 4 år 1 måned siden

Jeg ligger her for tiden syg hjemme og lægger mærke til forskellige ting som er anderledes end før jeg var. Når jeg trækker min forhud ned, kan jeg se at toppen af mit penishoved er blegt og det nederste af penishovedet er blåt. Er dette noget jeg burde bekymre mig om? PS: efter 1-2 dage da jeg var blevet hjemme på grund af sygdom har jeg haft problemer med rejsning. Normalt plejer jeg at få rejsning når jeg f.eks. ligger i sengen og skal til at sove eller når jeg vågner men det er sket for mig i de dage jeg har været syg i.

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål. Hvor er det godt du skriver.

Først og fremmest vil jeg sige, at de ting du har lagt mærke til ikke lyder bekymrende. Det er almindeligt at rejsningen kan variere - især når man er syg som du er/har været.

I forhold til udseendet af dit penishoved, så er det svært at vurdere uden at have set det. Umiddelbart lyder det ikke som noget du skal være bekymret over. Men hvis du mener at udseendet af penishovedet har ændret sig, synes jeg du skal bestille en tid ved lægen og få det undersøgt.

Jeg håber, at du kunne bruge mit svar.

Bedste hilsner,

Emilie

Læge

EmiliePis billede
Emilie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål