Bange for størrelsen

brevkassespørgsmål

Bange for størrelsen

brevkassespørgsmål af
Hans
14 år
Oprettet 4 år 3 måneder siden

Hej jeg er bange for min penis er for lille. Den er 14 cm i stiv tilstand. Jeg har altid været lidt bange for og have sex. Jeg ved ikke om hun ville kunne lide det. Så mit spørgsmål er om jeg ville kunne tilfredsstille dn pige på min alder under sex? (med en penis på 14 cm i stiv tilstand)

Svar:

Hej med dig Hans!

Du er slet ikke den eneste, som kan få de her bekymringer, men jeg kan berolige dig med, at din pik er helt normal, og den er hverken for lille eller for stor, og der er intet ved din længde, som skulle forhindre dig i at have god sex, når du føler dig klar til det. Størrelsen er heller ikke så vigtig, når det kommer til at have sex, da det mere handler om at tage sig tid til hinanden og lytte til hinanden i forhold til hvad der føles godt, og hvad der ikke føles godt. Hvis du husker det, så er jeg sikker på, at du nok skal kunne tilfredsstille en pige, når den dag kommer!

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål!

Mange hilsner

Amanda

Amandas billede
Amanda fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål