Ballet som 14 årig

brevkassespørgsmål

Ballet som 14 årig

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 2 år 4 måneder siden

Hej, jeg vil bare gerne vide om jeg kan starte til ballet som 14 årig uden nogen erfaring? Jeg er bare bange for, at alle der vil gå på mit hold allerede har ballet sko og det hele, og så er jeg den eneste det ikke har det:)

Svar:

Hej med dig.

Det lyder spændende, at du gerne vil starte til ballet. Jeg kan godt forstå, at du er bekymret for, hvordan det ville være, hvis du er den eneste uden erfaring. Jeg er dog sikker på, at du godt kan starte selvom du ikke har gået til det før. Afhængig af hvor du bor henne, kan det være, at der er forskellige hold afhængig af ens niveau.

Jeg tænker, at det ville være en god idé at kontakte det sted, hvor du kan gå til det, og høre lidt mere om, hvad det vil kræve at starte. Måske du kan få dine forældre til at hjælpe dig med det, Måske de kræver, at man har lidt udstyr i forvejen, eller måske har de noget du kan låne. Det kan også være, at du kan prøve at komme til en prøvetime. Det kan man i mange sportsgrene, så man ikke skal ud og købe en masse udstyr på forhånd, hvis det nu viser sig, at det ikke er noget for en alligevel.

Held og lykke med det!

Mange hilsner
Laura

LauraPernilles billede
Laura har svaret på dette spørgsmål