Bøjet penis

brevkassespørgsmål

Bøjet penis

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 4 år 1 måned siden

Hej Cyberhus, jeg er 16 år og kommer fra Jylland, jeg har søgt lidt på nettet om mit problem men der kom ikke rigtig noget op jeg kunne bruge så valgte at tage det her til jeres brevkasse, så jeg har et problem med at penis er bøjet omkring midten når den er rejst, ved ikke om det er medfødt eller hvad det nu er, har en kæreste men det er ikke noget stort problem under samleje, men så kunne jeg godt alligevel tænke mig at vide hvad jeg kan gøre for at "udrette" den eller hvad der kan gøres for at hjælpe mit problem. Tak

Svar:

Kære dig,

Det er helt normalt, at pikken bøjer, når den er stiv, det er der rigtig mange mænd, der oplever. Så længe det ikke gør ondt eller er et problem for eksempel under sex, så plejer man ikke at gøre noget ved det. Hvis det er et stort problem, så kan man blive opereret helt ufarligt. Der er desværre ikke noget, du selv kan gøre. Hvis det ikke gør ondt, så synes jeg til gengæld, du skal øve dig på at elske din pik, som den er!

Du kan læse mere om det hele her

Kærlig hilsen

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål