Anal onani

brevkassespørgsmål

Anal onani

brevkassespørgsmål af
Peter-om
19 år
Oprettet 4 år 1 uge siden

Hej

jeg vil gerne vide om en dreng kan "komme" analt kun ved finger onani i numsen?

jeg har prøvet at give mig selv finger imens jeg onanerede med pikken, men jeg tror Ikke jeg kom analt, hVad kan hjælpe?

Svar:

Hey Peter-om

Det helt enkle svar er ja, det kan man godt. Men svar er jo sjældent enkle, så det mere korrekte svar vil nok være, at det er der nogen der kan, men ikke alle.

Ligesom med alt andet sex og onani, så er vi mennesker meget forskellige, og derfor er det også forskelligt hvad man tænder på, og hvad der skal til for at man får orgasme.

Jeg kan ikke sige dig hvad du skal gøre for eventuelt at opleve anal orgasme, fordi det netop afhænger af hvad din krop tænder på. Måske er anal orgasme bare ikke muligt for dig, men hvis det er noget du vil udforske er du nødt til bare at prøve dig frem.

For nogle kan en dildo, eller andet analy legetøj være en mulighed, men igen er det noget du kan overveje at udforske.

Mange hilsner

Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål