……..

brevkassespørgsmål

……..

brevkassespørgsmål af
….
13 år
Oprettet 2 år 7 måneder siden

Hej jeg vil gerne vide hvornår min penis begynder at vokse og om man kan onanere for mange gange om dagen?

Svar:

Hey ....

Den vrede emoji du har valgt får mig til at tænke at du er frustreret over at din penis ikke er begyndt at vokse endnu.

Det skal nok komme, men jeg kan godt forstå, hvis du synes det er frustrerende. Det er ikke så sjovt at være den første der begynder at udvikle sig, og det er heller ikke fedt at være en af de sidste.

Jeg kan ikke sige hvornår det sker, men der kommer. For nogle drenge begynder penis at vokse i 11-12 års alderen, og for andre er det først når de er 13-15 år. Der er ikke noget du kan gøre ved det, andet end at have tålmodighed. Vores kroppe er programmeret forskelligt, og når din er klar, skal der nok ske noget dernede.

I forhold til det med onani, er der ingen farer. Der er ikke noget farligt ved onani, lige meget om du gør det en gang imellem eller hver dag. Mange gør det flere gange om dagen. Især i starten af teenageårene, hvor man lige har opdaget hvor dejligt det er. Så længe du ikke gør det så meget at du ikke har tid til at passe din skole, hænge ud med venner eller få spist i løbet af dagen, så er der absolut ingen farer...så kan du roligt give den gas.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål