….

brevkassespørgsmål

….

brevkassespørgsmål af
13 år
Oprettet 2 år 7 måneder siden

Hej jeg vil gerne vide om der er noget der kan gøre ens penis mindre?

Svar:

Hey ...

Vi modtager rigtig mange spørgsmål fra drenge omkring penis størrelse. De fleste handler om at være ked af den størrelse man render rundt med.

Lige meget om man ønsker sig en større eller en mindre penis, så er svaret lidt det samme. Der er ikke så meget at gøre ved det.

Det er ikke usædvanligt at være kritisk overfor dele af sin krop. Nogle ting ved kroppen, kan man ændre ved træning, vægttab, hjælpemidler eller operation. Men der er også dele af kroppen, som bare er som de er, og penis er en af dem.

I sidste ende handler det i høj grad om at acceptere den man er, og hvordan man ser ud, for du kan ikke rigtig gøre noget for at gøre den mindre.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål