Onani offentligt

brevkassespørgsmål

Onani offentligt

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 1 år 5 måneder siden

Hej cyberhus jeg er en dreng på 13 og som de fleste drenge er mega liderlig. Men jeg er begyndt at onanere offentlige steder jeg har fx gjort det i en bus. Jeg husker altid at have en maske på af en slags jeg ikke bliver opdaget. Jeg har også engang onaneret på min skole. Skal jeg stoppe eller skal jeg blive ved med at have det sjovt?

Svar:

Kære dreng på 13

Det er et lidt spændende spørgsmål du stiller, og noget af et dilemma.

Gad vide hvad det giver dig, at onanere offentlig?
Nogle mennesker synes det er frækt med tanken om at blive opdaget og derfor onanerer de fx offentlig.

Jeg vil dog anbefale at du virkelig overvejer om det er det værd? Hvordan vil det være for dig, at blive opdaget i bussen, eller på skolen?
Du er næppe den første der har gjort det, og slet ikke på skolen. Men tænk hvis en lærer opdager dig i det - hvordan vil det være for dig?

Jeg tænker umiddelbart at det hurtigt kan blive pinligt, ligesom din alder gør, at dine forældre kan blive kontaktet omkring problematikken. Det er jo ikke fordi det er forkert at onanere - men det er noget der normalt foregår i private omgivelser. Hvor man har mulighed for at nyde det uden risiko for at blive opdaget.

Så ja - min umiddelbare anbefaling er at du genovervejer det, og prøver at finde andre måder, i mere private omgivelser, hvor du kan nyde den lyst du har, som i øvrigt er helt naturlig at have.

Mange hilsner Rose

Nannas billede
Rose fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål